Wiele osób zgłasza problem, że podczas aktualizacji Joomla pojawia się komunikat:

Nie można odnaleźć pliku manifestu

 

Jak sobie z tym poradzić?

Prawdopodobnie masz serwer na home.pl. Wystarczy zalogować się do panelu Twojego serwera i dla Twojej domeny (np. domena.pl) ustawić w zakładce "Konfiguracja domeny" opcję Przekierowanie ruchu w domenie na "Włącz przekierowanie na podkatalog bez separacji serwisu".

Sprawdzone wiele razy i zawsze pomogło :)

 

Twoja domena nie jest wykupiona w home.pl?

Nawet jeśli Twoja domena nie jest w home.pl, to i tak musi być w panelu home.pl podpięta pod ten serwer, więc musisz ją tam znaleźć.

 

Co jeśli nie masz dostępu do panelu serwera w home.pl?

Poproś swojego administratora o pomoc.

Komentarze   

#4 Odp:Andrzej Bolewski 2017-04-19 13:58
Przeniesienie strony do podkatalogu z użyciem SSH to 1min. Chętnie pomogę, proszę o kontakt na biuro@solmedia.pl

Inna opcja to jeśli ma Pan np. Joomlę 3.5.0 (w miarę nową), można ją nadpisać przez FTP plikami Joomli 3.6.5 i na koniec wejść w Rozszerzenia->Instalacje->Baza danych i kliknąć Napraw
#3 Prośba o pomocMatt 2017-04-19 13:48
A co zrobić w sytuacji, kiedy serwis jest w głównym katalogu na home.pl i podczas próby aktualizacji Joomli powstaje błąd: "Nie można odnaleźć pliku manifestu"?
#2 Odp:Andrzej Bolewski 2017-04-19 13:18
Można przenieść np. treść serwisu do /www i ustawić przekierowanie domeny na /www
#1 Prośba o pomocMatt 2017-04-19 12:50
"Przekierowanie ruchu (IP/host/URL/katalog): Aby przekierować domenę na katalog, należy podać poprawną nazwę katalogu (poprawny format to: /nazwa_katalogu)."
Witam, zminiłem ustawienia zgodnie z Państwa sugestiami. Na jaki katalog ustawić przekierowanie?

Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież

Napisz do nas
  1. Imię i nazwisko(*)
    Uzupełnij
  2. E-mail(*)
    Podaj prawidłowy adres
  3. Telefon(*)
    Uzupełnij
  4. Wiadomość
    Nieprawidłowe dane
  5. Kliknij na powyższe pole

© Solmedia 2017